Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KrzychuK | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysiek Kowalski adresWołomin zarejestrowany08.12.2006 @21:45:13 ostatnio na stronie26.12.2013 @00:01:59

No cóż... Ja to ja :D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty12 komentarze603 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~andre6    16.05.2007 @19:51:28
dzięki bardzo !! oczywiście staram sie jak moge:P
-TAMER    16.05.2007 @18:51:47
Pochmurno było:D
~bob976    16.05.2007 @18:15:08
dzieki za komentarze co do jakosci technicznej niektorych moich zdjecgłównie te z podrózy, robione byly slabym aparatem, teraz jest nowy Canonik,
~KrzychuK    14.05.2007 @15:36:34
Niektórzy ludzie w ogóle nie mają wyobraźni...
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~Liriel    14.05.2007 @14:48:39
DZiekuje.
_______
dont łori, bi stjupit
~michalmosor    13.05.2007 @23:06:53
jaroszowicka góra a u jej stóp powstający zbiornik Świnna Porębadzięki za monet;D
_______
rewelacja??? na nią naprawde trzeba zasłużyć
~Scholastyka    13.05.2007 @22:00:48
aż tak się nie znam na samolotach, ja tylko podziwiam
dzięki za koment
_______
"Im bardziej dana cywilizacja zrozumie, że jej obraz świata jest fikcją tym wyższy jest jej poziom nauki"
~infected    13.05.2007 @11:22:40
dzięx :D
~Irena    12.05.2007 @20:37:56
dzięki
~sunlifter    12.05.2007 @17:10:02
no niestety B&W bo nie mialem mozliwosci ustawienia poprawnego Balansu bieli. Zdjecia po prostu wychodzily calkowicie niebiesko-białe
_______
▄▄█▀▀ █▬█ █ ▀█▀
ﮗﮬﯓﭔﮔתּ ﮊﯽﱠﮩﭙאּ ﭣﭶﺬﻅ﴾ﺙ


Im
~lakiluk666    11.05.2007 @21:54:04
Prosze BARDZO niebo moglo byc troszke bardziej burzliwe warunki badz co badz trudniejsze ale efekt
ostatnio edytowane: 2007-05-11 21:56:31
_______
http://www.lakiluk666.fotolog.pl
~Sszamanka    10.05.2007 @16:40:39
hej dzięki za komenta.
to cos na dole to akwarium.... patrzyła na rybkę
a jej oczy no cóż musze przyznać że są naprawdę dziwne. ale kochane
~deggial    07.05.2007 @15:14:49
no z tym to nic nie mogłem juz nic zrobic pozdrawiam
~photogallery    07.05.2007 @09:31:01
Niebo jest troszeczkę podkoloryzowane zgadza się ...
Pozdrawiam
~dominiczas    06.05.2007 @12:22:10
serio??
~Art1000    01.04.2007 @15:07:08
Z tym blyskiem doswietlajacym to jest tak:
fotka byla robiona pod slonce, ktore jest schowane za skala i zeby nie bylo ciemne zdjecie uzylem lampy blyskowej w tzw trybie doswietlajacym - delikatny blysk!
Pewnie stad taki "nienaturalny" efekt
_______
Czy masz alibi na okres, w którym nic nie zrobiłeś?
http://arturgawlikowski.pl
~Art1000    31.03.2007 @18:21:58
Ha ha... qurcze, myslalem ze trudniejsza zagadka bedzie.
Gratuluje blyskotliwosci i swietnego oka. Pracka dedykowana z usmiechem. Pozdrawiam!
_______
Czy masz alibi na okres, w którym nic nie zrobiłeś?
http://arturgawlikowski.pl
~akiraseven    20.02.2007 @02:06:12
dzięki
~himself    19.02.2007 @20:46:31
witam dzieki kolory oczywiscie prawdziwe, odpowiednie światło i matryca foveon x3 w moim body robią swoje
~MustuffArab    15.02.2007 @22:37:28
rozbawił mnie.
jest taki a-artystyczny.
_______
odwdzięcz się oceną...
~elfakir    15.02.2007 @19:43:33
aparat byl pod takim katem ze biale swiatlo przeswietlalo zdjecie wiec skupilem sie na tym drugim
~infected    14.02.2007 @22:32:33
dzięki za koment pozdrawiam
~infected    13.02.2007 @21:56:13
i spróbuj kiedyś ze statywem jak będziesz miał okazję
~infected    13.02.2007 @21:54:02
dzięki, pozdrawiam
~Liriel    13.02.2007 @21:33:54
Tak, pogoda niestety nie... cały czas, kiedy byłam w Cambridge, było słonecznie i ciepło, wystarczy, że pojechałam do Londynu, a pogoda się spieprzyła :P
_______
dont łori, bi stjupit
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt